VOYO - locul unde poti sa vezi mult de 300 de filme, seriale, documentare și reality show-uri.

VOYO - Filme, Emisiuni, Seriale, Sport, emisiuni live 

Eu am VOYO de cand a aparut aceasta platforma - de atunci folosesc in mod firesc tot ce se ofera - si, cel mai mult imi place faptul ca pot sa vad emisiunile tv transmise in avans cu o saptamana - Vocea Romaniei, Visuri la cheie si celelalte, iar daca am pierdut vreun episod, pot sa il vad oricand, acesta fiind disponibil permanent pe VOYO - mi se pare cea mai buna platforma de acest gen, la cel mai mic pret, sincer.
Puteti vedea mai jos detalii!

Precizez ca acest articol nu este o reclama platita de Voyo - il scriu in calitate de afiliat, pentru ca eu folosesc Voyo si e reala parerea mea despre program.

În fiecare săptămână ceva nou.

Mai mult de 300 de filme.

Cel mai interesant conținut local.

VOYO Originals numai pe VOYO

Cele mai interesante emisiuni și cu 7 zile mai devreme decât la TV.

Doar 4 euro + TVA pe lună.


OFERTA CU PERIOADA DE TIMP LIMITAT - VOYO BLACK FRIDAY - VEZI DETALII!

Conținutul principal este actual: Clanul, Love Island, Las Fierbinti, Sariti de pe fix, Imperiul Leilor, Visuri la cheie, Romania te iubesc

VOYO Original - cel mai nou serial: GROAPA

Conținut nostalgic: toate serialele precum Îngerașii, State de România, Inimă de țigan etc.

Las Fierbinți - sezoane complete, peste 500 de episoade cu personajele tale preferate

TOTUL FARA RECLAME!

Despre VOYO:

VOYO este mai mult de 300 de filme, seriale, documentare și reality show-uri. Oferim o mare varietate de conținut local, toate emisiunile PRO TV sunt disponibile pe VOYO. O selecție de emisiuni sunt difuzate în avans pe VOYO.

Pe VOYO, veți găsi în fiecare săptămână un conținut nou, din care toată lumea va alege.


Abonații VOYO urmăresc producția VOYO Original – GROAPA. Serialul prezintă modul în care iubirea și îndatoririle, șansele de a îți schimba propriul destin și conexiunile adevărate care există într-o familie pot schimba totul într-un univers în care nu este vreme pentru reguli și prietenii.

Pe VOYO există blockbustere străine, dar și conținuturi atât din producții minore, cât și locale. 

Avantaje:

VOYO costă doar 4 € + TVA pe lună și puteți renunța la el în orice moment.  Puteți utiliza VOYO pe până la cinci dispozitive. Aceasta înseamnă 0,95 € pe dispozitiv/persoană.

Abonamentul anual la VOYO costă 36 € + TVA, ceea ce înseamnă 3 € + TVA / lună

Pe VOYO, veți găsi o arhivă de programe selectate de PRO TV

Puteți viziona o mulțime de programe PRO TV cu până la 7 zile înainte să apară pe TV - de exemplu, eu urmaresc VOCEA ROMANIEI - cu o saptamana inainte sa fie transmis la tv - ceea ce este super. In plus, fiind fara reclame, emisiunea este mult mai faina!

O aplicație pe un telefon mobil (Android, IOS și Huawei), tabletă și Smart TV - Am avut VOYO si in vacanta in Grecia - pe laptop, tableta si telefon - asa ca am putut urmari tot ce am vrut, nu am pierdut emisiunile favorite! Chiar este un mare avantaj!

Pe VOYO, veți găsi o ofertă de sport și evenimente sportive (football, handball, UFC, tenis etc.)

Primele 7 zile pentru doar 0,05 € (validarea cardului)

VOYO oferă peste 500 de episoade pentru copii.

VEZI TOATE DETALIILE OFERTEI PE PLATFORMA VOYO!

Articol realizat ca afiliat VOYO!

Pentru diverse lucruri frumoase, bune pentru tine sau de facut cadou, va invit pe pagina de facebook dedicata - PlecInVacanta!

Comentarii